Пошук

ПРОТОКОЛ № 6 позачергового засідання комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Шпиківської селищної ради ОТГ

Дата: 27.03.2020 16:48
Кількість переглядів: 903

 

ПРОТОКОЛ № 6

позачергового засідання комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Шпиківської селищної  ради ОТГ

 

26 березня 2020 року                                                                                                         смт. Шпиків                                                                  

Головував: голова комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Шпиківської селищної ОТГ — Крисько М.М.

Присутні: члени комісії ТЕБ та НС (за списком)

Секретар комісії: Семко Н.В.

Запрошені: начальник Тульчинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області- Щаблевська Ю.С.

начальник відділу освіти-Джураєв А.Ю.

начальник КУ “Центр надання соціальних послуг”- Кушнір І.В.

Вступне слово.

Перший заступник селищного голови, перший заступник голови комісії з питань ТЕБ та НС Сайнецька Н.Д.

   ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1. Про виконання протокольного рішення районної комісії з питань ТЕБ та НС «Про визначення рівня надзвичайної ситуації на території Вінницької області  та переведення Тульчинської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Вінницької області з режиму функціонування «Підвищена готовність»  в режим функціонування “Надзвичайна ситуація” на території Шпиківської селищної ОТГ

 

Слухали: Начальника управління  Тульчинського районного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Щаблевську Ю.С.,

  Станом на 1400  25.03.2020 року на території Вінницької області, а саме, в м. Вінниця за результатами лабораторних досліджень проведених вірусологічною лабораторією ДУ “Вінницький лабораторний центр МОЗ України” в однієї людини  було лабораторно підтверджено випадок захворювання на короно вірусну інфекцію SARS-CoV-2.

  Відповідно до протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань ТЕБ та НС від 25.03.220 року № 4, протоколу обласної Комісії від 26.03.2020 року № 13,протоколу районної комісії з питань ТЕБ та НС від 26.03.2020 року” №11, розпорядження голови Вінницької ОДА від 25 березня 2020 року “Про введення  режиму надзвичайної ситуації на території Вінницької області” № 207, розпорядження першого заступника Тульчинської РДА від 26.03.2020 року “Про введення режиму надзвичайної ситуації на території Тульчинського району” № 68, з метою вжиття додаткових протиепідемічних заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної вірусної хвороби на території Шпиківської селищної ОТГ за результатами доповіді та з урахуванням обговорення  КОМІСІЯ ВИРІШИЛА:

 

1. Відповідно до п. 27 розділу ІІ класифікаційних ознак надзвичайної ситуації, затвердженої наказом МВС України від 06.08.2018 року № 658, з урахуванням підпунктів 1.2 пункту 5 порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368, Державного класифікатора надзвичайних ситуацій (ДК 019:2010) затвердженого наказом Держстандарту України від 09.10.2010 № 416 та протоколу № 104/02-20 засідання Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12 березня 2020 року епідемічну ситуацію на території Вінницької області пов’язану з випадком захворювання людини на особливо небезпечну інфекційну хворобу, викликаною  короно вірусом  SARS-CoV-2, класифікувати, як медико-біологічну надзвичайну ситуація, Код 20713, пов’язану з епідемічним спалахом небезпечних хвороб державного рівня.

 

2. Шпиківській МПК, КП “Шпиків”

2.1 Організувати та забезпечити визначення та маркування меж територій карантину Шпикіської селищної ОТГ шляхом встановлення інформаційних знаків, табличок про введення особливого режиму проведення протиепідемічних заходів в напрямку Шаргородського та Тиврівського районів.

Термін виконання:Негайно

2.2. Заступнику селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, головному бухгалтеру, Артюховій І.А. внести зміни до бюджету, виділити кошти  для закупівлі двох одиниць обмежувальних знаків щити інформаційні світловідбивні  “Карантинна зона” в сумі 4440 грн.

Термін виконання:Невідкладно

 

2. Першому заступнику селищного голови, першому заступнику голови комісії з питань ТЕБ та НС. Сайнецькій Н.Д.

2.1. Здійснити оповіщення органів управління, сил цивільного захисту і населення про виникнення надзвичайної ситуації та порядок дій у зоні надзвичайної ситуації.

2.2 Забезпечити постійне прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків.

2.3.Забезпечення здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та систематичне інформування органів управління цивільного захисту і населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.

Термін виконання: постійно , до завершення ліквідації наслідків НС

 

3.В о. головного лікаря КНП “Шпиківський ЦПМСД” Польовому В.І.

3.1.Організувати та здійснювати  виконання заходів щодо життєзабезпечення та медичного захисту постраждалого населення від наслідків надзвичайної ситуації.

Термін виконання: постійно , до завершення ліквідації наслідків НС

 

4. Начальнику Шпиківської МПК Волошенюку О.В.,

    начальнику КП “Шпиків” Осадчому В.В.

4.1. Організувати роботи з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, з залученням для цього відповідних сил і засобів.

Термін виконання: постійно , до завершення ліквідації наслідків НС

 

5. Власникам торговельних закладів, приватним підприємцям:

5.1.Заборонити у закладі торгівлі реалізацію продукції швидкого харчування (хот-дог, гамбургер, піца, пиріг тощо), кулінарних виробів, кави і чаю на розлив,харчових продуктів без упаковки виробника, що не підлягають термічній  обробці.

5.2. На кожному об’єкті торгівлі облаштувати куточки особистої гігієни: рукомийники, рідке мило, антисептик для рук, одноразові паперові серветки.

5.3.Через кожні дві години проводити технологічну перерву тривалістю 10-15 хвилин для проведення вологого прибирання та провітрювання.

5.4. Вологе прибирання приміщень здійснювати кожні дві години із застосуванням мийних та дезінфікційний засобів. Щогодини протирати ручки дверей та робоче місце продавця, ваги, прилавки,, вітрини, касові апарати розчином із дезінфекційних засобів та проводити провітрювання.

5.5.Миття рук персоналом закладу торгівлі має здійснювати: після приймання товару, викладки його на полиці, прибирання, відвідування санвузла, та з періодичністю 1 раз на годину.

5.6. Забезпечити контроль за чисельністю покупців у магазині ( з розрахунку один відвідувач на 10 м2 площі торгівельного залу) за умови дотримання дистанції між ними не менш, як 1,5 метра із встановленням спеціальних позначок).

5.7. Запровадити щоденний температурний скринінг працівників, негайно відправляти додому на самоізоляцію усіх працівників, які мають ознаки гострих респіраторних захворювань.

5.8. Забезпечити дотримання дистанції працівниками, які мають найбільший контакт із відвідувачами, на відстань, як мінімум 1 метр, встановити захисні екрани для захисту працівників.

5.9. Забезпечити дотримання дистанції між покупцями при проведенні розрахункових операцій на відстань, як мінімум 1 метр.

5.10. Забезпечити роботу продавця в медичній масці та рукавичках.

5.11.Облаштувати у торговому залі місце для встановлення антисептика для рук із дозатором для відвідувачів.

Термін :  постійно , до завершення ліквідації наслідків НС

 

6. Керівникам відділення ощадного банку в смт. Шпиків, поштового відділення зв’язку:

6.1.Через кожні дві години проводити технологічну перерву тривалістю 10-15 хвилин для проведення вологого прибирання та провітрювання із застосуванням мийних та дезінфікуючих засобів. Обов’язково кожні дві години необхідно протирати ручки дверей та робоче місце касирів, вітрин, розчином із дезінфекційних засобів.

6.2. Запровадити щоденний температурний скринінг працівників, негайно відправляти додому на самоізоляцію усіх працівників, які мають ознаки гострих респіраторних захворювань.

6.3. Забезпечити дотримання дистанції працівниками, які мають найбільший контакт із відвідувачами, на відстань, як мінімум 1 метр, встановити захисні екрани для захисту працівників.

6.4. Облаштувати у відділенні  місце для встановлення антисептика для рук із дозатором для відвідувачів.

6.5 Проводити щогодинну дезінфекцію банкомату та встановити спеціальні позначки перед ним для дотримання дистанції між клієнтами не менше, як 1,5 метра.

Термін виконання з 26 березня 2020 року до скасування карантину.

 

7.Дозволити продаж посадкового матеріалу (саджанці, розсада тощо) лише на паспортизованому постійно діючому ярмарку та при виконанні карантинних обмежень

Термін :   до завершення ліквідації наслідків НС

 

 

 

Голова комісії                                     Крисько М.М.

Секретар комісії                            Семко Н.В.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь