Відділ "ЦНАП"
ІНФОРМАЦІЯ
ЩОДО ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
ШПИКІВСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
(назва громади)
Загальні відомості про Центр |
|
Назва Центру
|
Відділ Центр надання адміністративних послуг Шпиківської селищної ради |
|
Тип органу, що утворив Центр (міська, сільська, селищна рада)
|
Селищна рада |
|
Назва органу, що утворив Центр
|
Шпиківська селищна рада Тульчинського району Вінницької області |
|
Дата утворення Центру
|
12.07.2023 |
|
Дата відкриття Центру
|
11.08.2023 |
|
Розпорядчий документ органу про створення Центру (дата, номер, назва)
|
14 сесія 8 скликання від 26.01.2022 №14 |
|
Розпорядчі документи органу (дата, номер, назва), що утворив Центр, про:
|
14 сесія 8 скликання від 26.01.2022 №14 21 сесія 8 скликання від 15.08.2022 №2326 24 сесія 8 скликання від 23.12.2022 №2388 |
|
Адреса Центру
|
Вінницька область Тульчинський район Смт. Шпиків Вулиця Ліпіна Номер 8 |
|
Контактні телефони
|
0433551205 |
|
Електронна адреса
|
rada@shpykivska-gromada.gov.ua cnap@shpykivska-gromada.gov.ua
|
|
Адреса веб-сторінки в мережі Інтернет з можливим посиланням на неї
|
https://shpykivska-gromada.gov.ua/golovna-20-41-16-08-05-2017/ |
|
Графік роботи Центру
|
Понеділок – п’ятниця із 08:00 год до 17:00 год Обідня перерва 12:00 год до 13:00 год |
|
Кількість віддалених робочих місць з адресами
|
Одне віддалене робоче місце в селі Рахни – Лісові вулиця Макаренка, номер 26 |
|
Наявність мобільної валізи / кейсу |
Немає |
|
Наявність мобільного ЦНАП (автомобіля) |
Немає |
2. Відомості про приміщення Центру
1. |
Загальна площа Центру, м2
|
241,68 |
2. |
Площа секторів очікування та обслуговування у Центрі, м2
|
120 |
3. |
Загальна кількість одиниць персоналу (штатна). З них:
|
Загальна кількість одиниць персоналу- 12 З них:
|
4. |
Інші працівники, які розміщені в Центрі (за наявності)
|
3 одиниці |
5. |
Наявність власної системи електронного документообігу та/або комплексної системи автоматизації
|
немає |
6. |
Наявність у Центрі електронних сервісів
|
наявні |
7. |
Надання у приміщенні Центрі супутніх послуг (куточок самообслуговування, дитяча кімната, вільний Wi-Fi, тощо)
|
Дитячий куточок, вільний Wi-Fi. |
8. |
Наявність паркінгу біля приміщення з достатньою кількістю місць для паркування ТЗ
|
Місць для паркування достатньо |
9. |
Облаштування пандусами входу до приміщення
|
облаштовано |
3. Відомості щодо облаштування Центру з використання інформаційних технологій
1. |
Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів
|
В наявності |
2. |
Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість
|
1 термінал |
3. |
Наявність електронної системи управління чергою
|
немає |
4. |
Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб'єктів звернень
|
наявний |
5. |
Кількість облаштованих робочих місць
|
6 |
6. |
Наявність облаштованого робочого місця для відвідувача
|
Наявне |
4. Адміністративні послуги, які надаються через Центр
Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр. З них: |
122 |
|
1) |
адміністративні послуги, що надаються обласною державною адміністрацією
|
|
2) |
адміністративні послуги, що надаються районною державною адміністрацією
|
|
3) |
адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади
|
|
4) |
адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування
|
122 |
5) |
Надання паспортних послуг |
5 |
6) |
Надання послуг соціального характеру |
16 |
7) |
Надання комплексної послуги єМалятко |
|
5. Відповідальні особи за організацію діяльності Центру
Прізвище, ім'я, по батькові, посада, контактні телефони/факси, адреси електронних скриньок осіб, які відповідальні за роботу Центру:
|
Перший заступник селищного голови Антоненко Людмила Іванівна Synko7779812@ukr.net |
|
1. |
Керівник Центру
|
- |
2. |
Адміністратори
|
Cинько Руслан Іванович |
3. |
Інші відповідальні особи (у разі наявності)
|
Дідур Юлія Миколаївна Yulia_didur@ukr.net Мокранська Людмила Станіславівна Свиридова Ольга Григорівна rahnuso@ukr.net
|