Пошук

Нова комунікаційна стратегія популяризації туристичного бренду України

Дата: 27.07.2021 15:11
Кількість переглядів: 601

Міністерство культури та інформаційної політики, Міністерство закордонних справ України, Державне агентство розвитку туризму України (ДАРТ ) представили нову комунікаційну стратегію популяризації туристичного бренду України, розроблену креативною школою Projector.

 

Документ визначає формати, канали та практичні кроки для формування сталого туристичного іміджу України та системного залучення іноземних туристів засобами комунікації та публічної дипломатії.

 

Формування та просування туристичного образу України за кордоном – це спільна мета, навколо якої об’єднали зусилля державні органи та креативний сектор.

 

Учасники також представили міжнародну інформаційну кампанію VISIT Ukraine – Summer in Ukraine, яка покликана популяризувати літній відпочинок в Україні серед іноземців. Закордонні дипломатичні установи України вже розпочали її втілення на всіх континентах.

 

Кампанія містить промоційне відео, тематичну сторінку Visit Ukraine на офіційному сайті України UKRAINE.UA та кампанії в соціальних мережах іноземними мовами.

 

???? «Туризм в Україні – це невикористаний потенціал для нашої економіки. Проблема у тому, що до 2020 інвестицій у розвиток галузі не здійснювалось. У 2021-му завдяки реальній підтримці держави туризм починає розквітати. Велику роль в даному аспекті має саме популяризація України як надзвичайно цікавого туристичного напрямку. 

Місія проєкту Visit Ukraine – стратегічно висвітлювати Україну на світовому тлі комунікаційно, аби промоція України у світі відкривала нас без стереотипів та демонструвала іноземному туристу усі переваги від подорожі нашою країною. У комплексі з подальшою допомогою держави помітне зростання статистики залучення іноземних туристів стане можливим», — підкреслив Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

 

Обидва проєкти на практиці втілюють один зі стратегічних напрямів міжнародних комунікацій нашої держави — просування позитивного іміджу України за кордоном.

 

У 2018 році Україна отримала офіційний бренд Ukraine NOW, який формує образ відкритої сучасної країни, де все найцікавіше відбувається просто зараз. На початку року МЗС запустило сайт Ukraine.ua — цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій, розвиває офіційні сторінки у Facebook та Instagram. Створення та реалізація Стратегії просування туристичного бренду України у світі дозволить підсилити комунікації держави на міжнародному рівні та забезпечити їхню сталість.

 

Проєкт став можливим завдяки підтримці партнерів — креативна школа Projector, Посольство Великої Британії в Україні, Програми розвитку ООН, Асоціація в’їзних туристичних операторів, Chornobyl TOUR / Чорнобиль ТУР / Чернобыль ТУР, GAMMA Travel - tours to the Chornobyl zone, Chernobyl Exclusive Tours, Shabo та ще низці організацій та фахівців, які долучилися до нього.

 

#МКІП

#Українатуристична

#ТульчинськаРДА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь