Велике будівництво

Дата: 05.08.2021 12:39
Кількість переглядів: 408

Уряд створив умови для вчасного завершення мегапроектів Великого будівництва

 

Кабінет Міністрів України прийняв постанову, що відкриває можливості здійснення попередньої оплати вартості матеріалів для будівництва трьох штучних споруд.

Йдеться про 3 флагманські проекти Великого будівництва.

• Запорізький міст – найбільший та найвідоміший довгобуд країни, будівництво якого було відновлено завдяки Великому будівництву. Критично необхідний для міста Запоріжжя та усього промислового регіону. Це 9-кілометрова магістраль через річку Дніпро у Запоріжжі, яка складається з 26 штучних споруд. Будівництво триває із випередженням графіку.

• Міст у Кременчуці – має загальнонаціональне значення, найближчі до Кременчука автомобільні мости, які відповідають умовам сучасного руху, знаходяться в радіусі 500 км. Наявна альтернатива була побудована ще в часи Російської імперії, і багато років перебуває в аварійному стані.

• Ямпільський міст – будівництво прикордонного переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні. Це міст на маршруті Київ – Кишинів, який невдовзі стане основним для поїздок до Молдови підконтрольними територіями, оминаючи Придністров’я.

Усі три об’єкти є позакласовими: тобто це мости завдовжки понад 500 м з індивідуальними конструкціями прогонових будов та опор. В Україні є наразі лише 13 подібних позакласових штучних споруд.

Таке рішення надасть можливість сплачувати аванс на матеріали для будівництва мостів. Аванс не має перевищувати 100% їх вартості й виділяється на строк не більш як дев’ять місяців, враховуються також і раніше надані аванси. Термін виготовлення металевих конструкцій становить від 6 до 9 місяців. Згідно зі світовою практикою заводи-виробники не відпускають продукцію без повної оплати.

«Для виконання робіт у строк – ми маємо вчасно інвестувати. Я вдячний Уряду за рішення дозволити авансувати такі важливі для країни об’єкти – це дозволить вчасно завершити усі мегапроекти.

Окремо хочу підкреслити, що саме у будівництві мостів ми маємо високий показник локалізації – 90% матеріалів, що використовуються, виробляються в Україні. Таким чином Велике будівництво навантажує українську металургію, видобування та переробку», – розповів на засіданні Уряду Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Виділення авансу дозволить у повному обсязі профінансувати виготовлення головних елементів мостів – балок прогонових будов. Наразі є потреба у металоконструкціях загальною вартістю:

• Запорізький міст – 1,2 млрд грн (наявна заборгованість підрядника перед заводами-виробниками за вже поставлені матеріали – 1,1 млрд грн).

• Кременчуцький міст – 1,1 млрд грн.

• Ямпільський міст – 1,3 млрд грн.

#Великебудівництво

#ТульчинськаРДА

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь