Пошук

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ШПИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Дата: 10.09.2021 13:11
Кількість переглядів: 427

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ШПИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 Відповідно до ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанови Кабінету Міністрів України  від  27.12.2017 №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» оголошується конкурс на посаду директора Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Шпиківської селищної ради.

       

       Документи для участі в конкурсі приймаються  в запечатаному вигляді  особисто або надсилаються поштою з 10.09.2021 року до 08.10.2021 року включно за адресою: 23614 вул.Ліпіна №4 смт.Шпиків, Тульчинського району, Вінницької області

      Дата проведення засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів відбудеться 11 жовтня 2021 року о 9-00 год. у сесійній залі.

    Дати  наступних засідань конкурсної комісії буде повідомлено додатково.

    Електронна адреса для довідок: shpukivrada@ukr.net

    Телефон для довідок: 0433551145

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заява на участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) біографічна довідка (резюме);

4) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

5) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

6) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі, яка містить  план розвитку закладу на середньострокову перспективу на п’ять років, в якому передбачаються план реформування закладу протягом одного року; заходи  з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозицій з поліпшення економічних  та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції; пропозицій щодо залучення інвестицій для розвитку закладу, пропозицій щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу;

7) довідку МВС про відсутність судимості;

8) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

9) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

10) заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

11) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Інформація, що стосується матеріально-технічної бази комунального закладу (відомості про основні засоби, запаси, баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів) подається з проектом програми розвитку.

Інформація про місце та дату проведення конкурсу буде повідомлено додатково.

      Результати конкурсу будуть оприлюднені на офіційному веб-сайті Шпиківської селищної ради.

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

повна вища освіта (спеціаліст, магістр) у галузі знань «Управління та адміністрування»(за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» або «Менеджмент») або «Охорона здоров’я» з наступною спеціалізацією за спеціальність «Організація і управління охороною здоров’я» або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки»

стаж роботи – не менше 3 років стажу за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах, або 3 років стажу в державній службі.

вільне володіння державною мовою, достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, інші законодавчі та нормативно-правові акти);

здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;

- володіння сучасними засобами комунікацій та зв’язку.

високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності.

https://rada.info/upload/users_files/04326261/e5d7174671c557eff5eb3610d65e10e5.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04326261/db39611dfeae3e77f8f6e48f59e31c92.pdf

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь