Гарячі лінії Уряду допомагають громадянам

Дата: 09.06.2022 13:02
Кількість переглядів: 337

Міністерство соціальної політики продовжує опікуватися українцями, які потребують соціального захисту.

Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у міністерстві функціонує 4 “гарячі лінії”, а саме:

  • Гаряча лінія” із соціальних питань - 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.

Дзвінки на „гарячу лінію” 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на „гарячу лінію” з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

  • Гаряча лінія” протидії торгівлі людьми та домашньому насильству - 15-47.

Звернутися на "гарячу лінію" можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через веб-сайт 15-47.

"Гаряча лінія" приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи "гарячої лінії" 15-47. Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо. Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують з питань, пов’язаних з воєнними діями.

  • Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) - (044) 289- 87-89, info@nssu.gov.ua . Тут можна дізнатися інформацію щодо:

  • реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;

  • здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;

  • реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,

  • реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

- Контакт-центр Пенсійного фонду України - 0-800-503-753,

(044) 281-08-70, (044) 281-08-71

  • консультація громадян з пенсійних питань.

Крім офіційного сайту міністерства, функціонує два сайти Фондів:

  • Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю

(https://www.ispf.gov.ua/pro-fond/regionalni-viddilennya). Тут можна знайти інформацію щодо:

  • забезпечення технічними засобами реабілітації;

  • реабілітації дітей;

  • взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.

  • Фонд соціального страхування України

(http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/981073). Інформація щодо:

  • профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;

  • контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;

  • надання медико-соціальних послуг.

За відповідними консультаціями з вищевказаних питань громадяни можуть звертатися до сектору «Тульчинське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги що знаходиться за адресою м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 47; тел. (04335) 2-10-63; е-mail: tulchynske@legalaid.vn.ua


 

Завідувач сектору

«Тульчинське бюро правової допомоги" РУСЛАН ШВЕЦЬ


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь