Як відновити документи особі з інвалідністю та пройти повторний огляд під час війни

Дата: 17.08.2022 08:35
Кількість переглядів: 476

Міністерство охорони здоров’я наголосило, що на час воєнного стану не обов’язково проходити медичну комісію для підтвердження групи інвалідності. Всі пільги та виплати, що отримують люди з інвалідністю будуть продовжені автоматично. Це стосується людей з усіма групами інвалідності, як дорослих, так і дітей. Але в цьому разі повторний огляд потрібно буде пройти протягом шести місяців після скасування воєнного стану.

Ще один важливий момент. В цей же час (воєнний стан + 6 місяців після нього) медико-соціальна експертна комісія може надавати групу інвалідності заочно, орієнтуючись на направлення закладу охорони здоров’я, якщо людина не може прибути на засідання комісії. Всі вимушено переселені особи оглядаються комісіями екстериторіально, тобто за місцем перебування особи, тож оформити документи для отримання групи інвалідності можна в найближчому закладі, що має у своєму складі МСЕК, незалежно від прописки та місця проживання/перебування. Відповідні норми встановлені постановою уряду №225.

Якщо під час евакуації людина втратила медичні документи, є кілька шляхів їхнього відновлення.

У разі втрати результатів обстеження, лікування, відомостей про проведене стаціонарне та оперативне лікування, а також реабілітацію, потрібно звернутися до будь-якого лікаря первинної ланки (терапевт, сімейний лікар, педіатр, якщо мова йде про дитину з інвалідністю). Маючи доступ до Електронної системи охорони здоров’я, лікар зможе відновити інформацію, що була в неї завантажена, або призначити додаткове обстеження.

При втраті документів, що стосуються статусу людини з інвалідністю, потрібно звернутись до найближчого органу соціального захисту, фахівці якого через Централізований банк даних осіб з інвалідністю зможуть відновити їх та зробити висновок.

Для поновлення висновку МСЕК потрібно звернутись до медичного центру, в якому працює така комісія.

Якщо у вас залишились питання, задати їх можна за телефонами:

  • Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю: +38 (096) 502-502-6;

  • Гаряча лінія для осіб з інвалідністю - 1539;

  • Урядова гаряча лінія - 1545.

 

За відповідними консультаціями з вищевказаних питань громадяни можуть звертатися до сектору «Тульчинське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги що знаходиться за адресою м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 47; тел. (04335) 2-10-63; е-mail: tulchynske@legalaid.vn.ua

 

Завідувач сектору

«Тульчинське бюро правової допомоги" РУСЛАН ШВЕЦЬ

 

Правову допомогу також можна отримати за безкоштовним

телефоном системи БПД 0 800-213-103


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь