ЯК ЗАЛИШАТИСЯ НА ЗВʼЯЗКУ В КРИТИЧНІЙ СИТУАЦІЇ: ПОРАДИ ВІД ДЕРЖСПЕЦЗВ’ЯЗКУ

Дата: 28.11.2022 09:44
Кількість переглядів: 162

Ворог атакував інфраструктуру по всій країні, у тому числі мішенню ворога знову стали обʼєкти, які забезпечують роботу звʼязку

У звʼязку з цим Держспецзв'язку рекомендує обмежити споживання мобільного зв'язку до мінімуму: використовуйте фіксовані мережі звʼязку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi; за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів; віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками; скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку; встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube; вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»; якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом; завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці.

Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:

1. Підписатись на канали та аккаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.

2. Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв'язку, наприклад: Bridgefy: Android (https://bit.ly/3OuPIFs), iOS (https://apple.co/3EBZHV9).

3. Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає звʼязку.

Поради Держспецзв'язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок (https://cip.gov.ua/ua/faqs/sho-slid-robiti-yaksho-u-vas-ne-pracyuye-mobilnii-internet).

Якщо потрібна термінова допомога:

1. Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.

2. Вкажіть такі дані: місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості); що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті); скільки людей із вами, стан здоров'я (специфічні хвороби, наприклад, діабет); травмування та час, коли зазнали травм; потреби (ліки, їжа, вода)

3. Якщо немає зв'язку – збережіть інформацію в чернетках та надішліть, щойно зʼявиться зв'язок.Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь