Пошук

ЯК ЗАЛИШАТИСЯ НА ЗВʼЯЗКУ В КРИТИЧНІЙ СИТУАЦІЇ: ПОРАДИ ВІД ДЕРЖСПЕЦЗВ’ЯЗКУ

Дата: 28.11.2022 09:44
Кількість переглядів: 129

Ворог атакував інфраструктуру по всій країні, у тому числі мішенню ворога знову стали обʼєкти, які забезпечують роботу звʼязку

У звʼязку з цим Держспецзв'язку рекомендує обмежити споживання мобільного зв'язку до мінімуму: використовуйте фіксовані мережі звʼязку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi; за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів; віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками; скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку; встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube; вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»; якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом; завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці.

Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:

1. Підписатись на канали та аккаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.

2. Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв'язку, наприклад: Bridgefy: Android (https://bit.ly/3OuPIFs), iOS (https://apple.co/3EBZHV9).

3. Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає звʼязку.

Поради Держспецзв'язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок (https://cip.gov.ua/ua/faqs/sho-slid-robiti-yaksho-u-vas-ne-pracyuye-mobilnii-internet).

Якщо потрібна термінова допомога:

1. Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.

2. Вкажіть такі дані: місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості); що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті); скільки людей із вами, стан здоров'я (специфічні хвороби, наприклад, діабет); травмування та час, коли зазнали травм; потреби (ліки, їжа, вода)

3. Якщо немає зв'язку – збережіть інформацію в чернетках та надішліть, щойно зʼявиться зв'язок.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь