Соціальна послуга супроводу під час інклюзивного навчання надається дітям з особливими освітніми потребами
Соціальна послуга супроводу під час інклюзивного навчання надається дітям з особливими освітніми потребами відповідно до висновку інклюзивно-ресурсного центру управління освіти. Послугу супроводу забезпечує асистент дитини, який є працівником центру соціальних служб та послуг.
Завдання асистента дитини передбачає:
• допомога в самообслуговуванні;
• підтримка у спілкуванні та комунікації з дітьми, педагогами та іншими особами;
• організація харчування та годування (за потреби);
• організація пересування, допомога під час пересування та здійснення рухової активності;
• спостереження за станом здоров’я, допомога в проведенні необхідних процедур;
• допомога під час занять у гуртках, секціях, клубах, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об’єднаннях на базі закладів освіти;
• допомога під час занять у гуртках, секціях, клубах, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об’єднаннях на базі закладів освіти;
• допомогу під час ігрової діяльності для дітей дошкільного віку, інших видів діяльності під час освітнього процесу;
• організація денного відпочинку (сну) у закладах дошкільної освіти.
Зміст соціальної послуги та її обсяг для кожного учня з особливими освітніми потребами визначаються індивідуально залежно від результатів оцінювання потреб дитини та зазначаються в індивідуальному плані.
« повернутися до розділу «Перелік соціальних послуг, умови та порядок їх надання»