Діти з особливими освітніми потребами мають право на отримання соціальної послуги з супроводу під час інклюзивного навчання

Дата: 18.03.2025 10:06
Кількість переглядів: 76

Діти з особливими освітніми потребами мають право на отримання соціальної послуги з супроводу під час інклюзивного навчання. Ця послуга створює комфортне навчальне середовище для дітей з інвалідністю та порушеннями здоров’я, сприяє їх адаптації і соціалізації у колективі.

 

Супровід під час інклюзивного навчання – це комплекс заходів, спрямованих на повну та ефективну участь дитини в освітньому процесі.

Це соціальна послуга, яка надається на території навчального закладу впродовж навчального року.

 

У межах такої соціальної послуги учню або учениці надають підтримку та допомогу в пересуванні, самообслуговуванні та харчуванні.

 

Крім того, асистент дитини, який надає послугу:

підтримує у спілкуванні та комунікації з дітьми та педагогами;

спостерігає за станом здоров'я та допомагає у необхідних процедурах;

допомагає під час занять у гуртках, секціях, клубах тощо на базі закладів освіти;

допомагає під час рухової активності.

 

Потрібно звернутися письмово до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення Шпиківської селищної ради. Це може зробити один із батьків потенційного отримувача послуги або інший законний представник.

 

Подаючи письмову заяву, вам потрібно надати копію висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, наданого інклюзивно-ресурсним центром (ІРЦ). У ньому має бути зазначена потреба дитини у супроводі під час інклюзивного навчання.

 

Отримаєте рішення про надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання.

 

Соціальну послугу надає асистент дитини (учня) після того, як проведуть оцінку потреб, складуть індивідуальний план та укладуть договір.

 

Оцінюють індивідуальні потреби дитини протягом 5 робочих днів з моменту отримання рішення структурного підрозділу з питань соціального захисту населення про надання послуги. Щоб скоригувати індивідуальний план, через 30 днів можуть провести повторне оцінювання індивідуальних потреб дитини. Надалі, якщо є така потреба, оцінювання здійснюють один раз у пів року.

 

Після оцінювання протягом 5 робочих днів складають індивідуальний план. Його переглядають через 30 днів, як почали надавати соціальну послугу, надалі – за потреби, але не рідше, ніж один раз на пів року.

 

Такий процес не повинен перевищувати 5 робочих днів після завершення оцінки потреб. Щоб досягти позитивних результатів, через місяць від початку послуги план переглядають і за потреби коригують. Однак якщо таких результатів у процесі не спостерігають, переглянути індивідуальний план можуть і раніше. Впродовж останнього місяця роботи з особою або сім'єю проводиться підсумковий перегляд документа.

Укладення договору про надання соціальної послуги

Договір укладається між надавачем соціальної послуги та одним із батьків або іншим законним представником дитини – кожна зі сторін отримує примірник документа.

 

Зверніть увагу!

 

Соціальну послугу супроводу під час інклюзивного навчання можуть припинити надавати. Наприклад, якщо виявиться, що такої потреби у дитини немає. Підставою для цього також може бути – закінчення строку дії договору або його дострокове розірвання за ініціативи отримувача, зміна місця проживання/перебування тощо.Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь